Wednesday, November 25, 2020

Offline flash belleği online e çevirmek

 Yeni almış olduğum sandisk marka 32GB USB3.0 flash belleğimi bilgisayara taktığımda herhangi bir disk görmedim. Bilgisayarım a sağ tıklayarak Yönet ->disk yöneticisi kısmından flash belleğimi gördüm ancak hiçbir işlem yapamıyordum. tüm işlemler pasif vaziyette idi. İnternette birçok araştırmalar yaptım. diskpart kullanarak birçok yöntem denedim ancak "Virtual Disk Service error: The operation is not allowed on a disk that is offline." bazen de "virtual disk service error the object is not found" hatası alıyordum. Sonunda https://www.partitionwizard.com/partitionmagic/virtual-disk-service-error.html adresindeki yöntemi denedim. Bu yöntemde anlatılan problerin aynısını bire bir yaşamıştım. MiniTool Partition Wizard sitesinden ilgili uygulamayı indirerek açamadığım flash belleği seçip sağ tıkladım açılan menüden format a bastım. sol tarafta apply butonuna basarak flash belleğin formatını başlattım. İşlem 5 dakikadan az sürdü ve sonuç beklediğim gibi düzelmişti.



No comments:

Post a Comment